söndag 15 juni 2014

Helgen

Inte den optimala helgen men lyckades begränsa mitt matintag till kanske 1/3 av det jag hade ätit i normala fall, så jag är nöjd!
Blev ingen träning på fredagen men cykling till o från jobbet och idag ska jag ner och köra ett BodyPump pass.

I fredags var det studenten (usch hela 7 år sedan jag gick ut!) och jag o Andreas var och firade Julia


� ja      Det var väldigt god mat och trevligdet Det var god mat och trevliga människor där, vädret kunde dock ha varit bättre!
Dock åkte jag hem tidigt då jag skulle upp och jobba på lördagen. Tur var det för jag var hur trött som helst på lördagen, orkade knappt cykla till jobbet och när jag kom hem somnade jag på soffan innan 20, börjar bli gammal här!

Idag har jag och Andreas planerat Romresan och varit till Kupolen och shoppat! Och nu sitter jag i solen och väntar på att åka iväg och träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar