måndag 23 juni 2014

Midsommar

Då har midsommar passerat i ett rasade tempo.
Midsommar afton spenderades ute i M-berg med Andreas släkt. God lunch och trevligt sällskap, sedan sov jag bort hela eftermiddagen. Vi grillade till kvällen sedan var det bara att åka iväg till jobbet.
Lördagen åkte jag och hämtade Andreas på morgonen sedan sov jag, tränade och åt sedan blev det jobb. Söndagen sov jag bort totalt för jag var helt slut, hade planer på att träna men jag prioterade sömnen då natten innan var jag väldigt trött.

Träningsmässigt denna vecka blev gym på tisdagen, bodycombat -torsdag och sedan bodypump -lördagen. Cyklade till jobbet mån,tis samt sön de andra dagarna blev  bara knas. Jag är inte helt nöjd med träningen men blir lättare nu de närmaste veckorna då jag kliver över på dagtid igen.

Idag planerar jag att köra ett pass Zumba och sedan Bodypump, men är sjukt seg i kroppen (känns som världens bakfylla när man kliver av nattarbete).

Maten under helgen är under all kritik (tur jag väger in mig i mitten av veckan). Men nu är det bara att ta nya tag igen. Det värsta är att min onda mage är tillbaka, behöver ta massa extra tabletter (som inte har hjälpt denna gång), så jag hoppas verkligen det försvinner nu när kosten blir extra igen.

If you can dream it, you can do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar