onsdag 13 juli 2011

I lördags bestämde sig jag, Ea o Danne för att åka ned till Karlstad. Planen var att Camilla skulle med så jag inte behövde vara själv med alla killarna haha, men hon bangade. Så vi tog med oss Peter istället.
De var en riktigt rolig kväll, vet inte hur länge vi var uppe men lite tråkigt att vi inte begav oss till krogen, hade varit roligt när man för en gångs skull var i Karlstad över natten. Vi sov iallafall hos Sam och träffade Magnus, Mikael o Hellman(?) o några till men de drog på krogen så jag kommer inte ihåg namnet. Var som sagt en riktigt rolig och trevlig kväll!

På söndagen mådde jag verkligen inte bra, inte ens samrin hjälpte för magen. Hade ont, trött och mådde allmänt dåligt hela söndagen. Dock var de relativt skönt att sitta i en bil 3 h då, kunde passa på att sova hela tiden.

Denna vecka består av bara jobb, är ledig fredag den enda dagen. Dock mår jag inte så bra nu har en huvudvärk som har suttit i snart 2 veckor och vill inte släppa, det hjälper inte med att ta huvudvärkstabletter. Börjar bli irriterad! Känns dumt o ringa VC för att jag har lite ont i huvudet, men är inte roligt och ha de hela tiden. Kanske börjar få migrän eller nåt?! Vet inte riktigt om jag ska ta mig till jobbet idag eller inte, med denna värk så känns de inte så roligt men o andra sidan har jag någonting för mig så känner jag inte att jag har huvudvärk.

I helgen kommer jag att jobba sedan ska jag vara hästvakt åt Fidde, då Julia ska bort. Ska försöka tvinga med mamma o pappa när jag ska rida ut på lördagen, de kan antingen gå eller cykla för jag ska bara skritta henne ändå, lite trav men inte så mycket.
Hon känns bättre och bättre för varje gång jag rider henne och det känns riktigt bra, snart så kanske vi kan börja jobba henne riktigt ordentligt!

Ne nu ska jag krypa ner i mörkret igen innan jag avlider av värken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar