tisdag 22 februari 2011

Vanlig dag

Har inte skrivit på ett tag nu som vanligt, men jag har legat sjuk i en vecka så det har inte funnits någon ork till det. Jag har inte varit såhär sjuk på länge om jag ens har varit det tidigare, känns lite jobbigt men någon gång ska väl vara den första :)

Vi är mitt inne i flytten nu, den är en vecka försenad eftersom jag inte har orkat gjort någonting men de blir hårdkörning denna vecka istället :)

Jag o Ann skrev klart arbetet idag, skönt då har jag två lediga dagar som jag ska packa o ta de lugnt på sedan ska jag börja rida Fidde då Julia behöver min hjälp eftersom Fiona är sjuk. Det är väl typiskt att när jag väl behövs extra mycket då ska jag vara sjuk, som jag aldrig annars är, o sen mitt i flytten. Inte speciellt tajmat men vad ska man göra åt det?

Nu ska jag sitta lite vid datorn innan vi ska äta efterrätt o se på "99 saker du måste göra innan du dör" eller vad programmet hette :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar