fredag 11 februari 2011

Fredag

Idag har jag skrivit tenta, hoppas verkligen att det gick bra men vet inte det förens om typ 3 veckor om våra lärare inte är duktiga o rätta snabbt.
Jag vet att det inte är hela världen att göra omtenta men jag blir så arg/ledsen o typ hatar mitt liv när jag inte klarar en tenta. Då kan ni tänka när jag gjorde omtenta på läkemdelsräkningen 4 gånger! Nej jag har helt klart för höga krav på mig själv, inte kul att alltid falla ned på botten för att en sak inte fungerar, men jag är medveten om det o jobbar på det hela tiden :)

Idag så drog Ea till Hofors o ska spendera natten där, tur är väl att jag har Camilla o ska köra en wii kväll med henne :) Börjar verkligen bli en trend tror vi är uppe i fjärde helgen nu som vi spelar wii. Klagar inte för det är superroligt o leka med Camilla :)

Imorgon så är det promenad o melodifestivalen som står på schemat nice o Ea ska till och med se det med mig, hör verkligen inte till vardagen haha! Sedan vet jag inte vad som händer kanske upp till stallet o klappa på Fidde o Ballerina, promenad upp dit kanske?!

Söndagen består av hopptävling, tråkigt nog ska inte jag vara med men ska titta på alla andra duktiga ryttare eller mest Julia- Fidde, Camilla-Totte o sen Jenny dock vet jag inte vilka hästar hon ska vara med på tror hon sa tre st men det visar sig.
Skulle vilja åka på andra äventyr med men jag får prioritera, kan inte göra allt haha.

Har inte så roliga grannar som spelar så högt att jag inte ens hör vad jag tänker men jag ger igen o spelar högt o mycket bättre musik haha!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade din blogg genom en google sökning.. Jag undrar om du rider hästen Charlie? den står i Danholn hos ett par varav frun är blind, jag minns inte vad dem hette, men Charlie var första hästen jag red när jag var liten, Charlie kommer ifrån stråtenbo och jag har inte sett honom sedan 2006/2007 någonstans där, det var vår minns och min mor hade sin amerikanare där, hon hyrde garage utav paret. Det hade varit kul att veta hur han hade det idag, när jag red honom, så fick jag några tagel ifrån svansen som jag gjorde en fläta utav som jag har sparat, ja nu är det tio år sedan jag red honom typ, så de är ett tag sedan så dendär flätan är säkert borta nu...

    SvaraRadera