onsdag 12 januari 2011

Onsdag

De slog mig nu när jag satt o titta de lite på Facebook att tiden verkligen rusar fram. Den 10 jan 2006 så förvann Jenny från oss, det är hela 5 år sedan?! Det är helt sjukt att det gått så många år, de känns som de var nyss hon avled. Jag kommer fortfarande ihåg vad jag gjorde den dagen, när ambulanserna åkte förbi oss, vart hon hade varit vart hon skulle. Kommer ihåg hur min syster reagerade när hon fick veta vad som hade hänt! Jag vet att jag klandrade mig själv lite där eftersom hon skulle komma hem till oss med några dataspel som hon hade lånat, men nu i efterhand förstår jag att de hade nog hänt iallafall. Men det är konstigt att hur livet kan ändras så snabbt, hur skört det är. Även om jag inte kände henne så väl var det min systers bästa kompis och det var en väldigt tufft för henne, men hon hade massor av vänner kvar här i Falun så de tog hand om varandra allihopa o det var tur det.
"En ängel flög förbi, mot himmelen så fri. Men hon lämnade sitt leende på vår jord"

Idag har jag varit på praktikplatsen och haft trycksårsstudie, de gick bra fort! Skönt att vara klar tidigt o kunna vara hemma o hinna skriva klart uppgiften.
Hann även gå en promenad med Camilla, skönt var ett bra tag sedan jag var ute o gick, ska försöka komma ut imorgon igen om de finns tid.

Ea klarade även teoriprovet idag med bara 3 fel, sjukt hur duktig han är på att läsa. Önskar att jag kunde vara lika snabb att få in informationen som han. Men jag får nöja mig med att sitta o läsa flera gånger innan det sätter sig!

Nu ska jag sova så jag är pigg o alert imorgon när jag ska till praktiken. sedan en mysstund med Mia kanske en fika? DÅ behöver jag verkligen ta en promenad haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar