torsdag 6 maj 2010

Idag har jag varit o haft omtenta, inte så roligt o ha det faktiskt första gången på 1.5 år så jag ska väl inte klaga. Men har nog insett att det blir en till på läkemedel nu när man ska vara slarvig o inte läsa klart hela uppgiften men men. Jag håller tummarna att jag klarade av farmakologin.

Nu tror jag att det är bestämt att vi ska till Örebro på lördag o titta på fotboll o gå på konsert efteråt, de ska bli riktigt roligt jag ska vara den som kör då jag inte orkar sova över o sen orka dricka, ska försöka vara mer som Keno kanske inte ett år men ett tag fram tills sommarn när man kan grilla o sitta ute o mysa:)

Har gjort ett försök att fixa video på Fidde, är dålig kamera o jag är en dålig filmare då jag försöker film samtidigt som jag själv tittar men är första gången så:) Är iallafall Julia som rider för Leif Hall, vart riktigt sugen att själv få vara med o hoppa men får hålla mig tills på måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar