onsdag 13 januari 2010

130110


Idag har jag varit riktigt duktig med motion, känner mig lite nöjd inte helt men lite.
Började dagen med att gå till skolan med Emelie (ca 30min) däruppe var de mässa och lämnade in en ansökan om sommarjobb så jag hoppas att jag får ett, tror inte jag har råd att inte jobba isommar men annars finns säkert städ på lassarettet kvar ifall jag skulle vilja. Efter det gick jag till Louise (ca 30 min) för att sitta o snacka om tentan (borde verkligen sitta o skriva på den men har tappat fokus för tillfället men kanske kommer tillbaka snart). Sedan gick jag hem ( 30min), visst är det inte så mycket jämfört med andra men jag har gjort lite och det är alltid en början.

Imorgon ska jag upp till skolan för att skriva det sista på tentan innan inlämning, känner mig väldigt nöjd med den än så länge får hoppas att lärarna tycker detsamma. Den ska inte in förens på fredag så jag har mycket tid att lägga till och ta bort saker ifrån den så skönt :)

På fredag ska jag ut o rida lite, ska försöka att köra lite tuffträning med Fidde så hon får anstränga sig lite, mycket klättring och sånt, som jag får träning med. Jag hoppas att det inte är alltför kallt så jag klarar vara ute en stund. Lånade denna bild på Fidde av Julia (ägaren) o sen Ballerina :)

I helgen har jag stalljour och jag ska ut o gå med Camilla, kommer bli nice får hoppas det inte är kallt så det blir rena tortyren istället.

Jag har blivit helttok kär i Linkin park igen, kan inte lyssna på någontin annat just så nice :) Lite slipknot blir de emellanåt bara för variationen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar