torsdag 15 oktober 2009

Torsdag

Varit ett tag sedan man skrev igen, men det har inte hänt så mycket.

Min kära syster har kommit hem till Falun en snabbis, alltid lika kul att träffa henne och Charlie. O sen är det alltid kul att komma iväg o göra lite annat än att sitta hemma o slöa. Fast det borde städas och fixa till lite men har inte ork eller lust. Vet inte riktigt vad som är fel med mig, är alltid trött och hängig fast jag sover tillräckligt, jäkla förkylning. Tycker den borde bryta ut helt så man är dödsjuk eller att den försvinner så man kan bli lite piggare och orkar mer.
Förstår verkligen inte hur jag ska ta mig upp när jag börjar med praktiken, innan 7 är jag helt omöjlig att väcka. Min kropper verkligen säger nej, att komma upp ur sängen känns som en omöjligthet. Sen är det väl att det är höst och mörkret börjar smyga sig på lite som gör sitt.

Idag har jag hängt i danholn och busat med katterna, fick nästan med mig Tussan hem idag men det är tråkigt att hon hatar att bo hos oss. Men hon mår inte bra med små katterna i Danholn heller. Men man vill inte flytta på henne heller eftersom att hon var där först. Men de kanske kommer överens snart. Får väl hoppas på det bästa.

Imorgon ska jag till mormor och hälsa på, ska bli trevligt om jag inte är ännu sjukare vill inte smitta henne heller.
Är städ kväll i stallet imorgon, hoppas verkligen jag känner mig bättre så jag orkar ta mig dit, men som det känns nu så orkar jag verkligen inte. O sen vill man kunna komma på söndag oxå.

I helgen blir det lungt, hela söndagen ska jag förhoppningsvis spendera i stallet på tävlingen. Nästa år kanske man själv är med och tävlar vem vet:)

Funderar på att vara med på en hoppträning på stallet, skulle vara asnice. Plus att vi har hoppning på måndag o sen är träningen på ons så det blir massa träning. Ska nog skriva upp mig antingen på fre eller sön. O hoppas jag får Lotus eller Tintin.

Nu ska jag sova en skvätt så jag kan gå upp i tid o hinna med en promenad innan vi drar till mormor

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar