lördag 3 oktober 2009

Lördag

Herregud hur längesen det var man skrev några rader här så man får väl lov.

Vi har möblerat om inne i vardagsrummet, vart mycket bättre nu. Känns som att rummet är större plus att det har blivit uppdelat med vardagsrum och sovrum.
Vi tog oss en tur till IKEA, där blev det en byrå och soffbord o lite annat smått o gott.
Sen har vi äntligen inhandlat en ny TV känns så nice, nu kan man äntligen se texten på tvn haha.

Har haft/har en skön helg med massa mys med äls och Rättviks marknad. Plus att Mia och Rikard följde med, alltid lika trevligt att träffa dem.Dock har det varit iskallt ute så det var inte speciellt kul att gå runt bland alla stånd. Men till våren kanske det är roligare när det itne blåser isande vindar. Nu funderar jag på att krypa ner i sängen med en bra film.

Imorgon blir det en promenad och jag hoppas verkligen jag inte kommer frysa ihjäl känns som jag håller på med det :/. Förstår inte varför jag är frusen av mig. Vi har just nu 20 C här innen och jag håller på att gå av för det är så kallt. O sen när man ska sova, ett täcke, en filt samt att jag hade överkastet på mig ändå frös jag så jag skakade. Blir så arg när jag fryser för det inte är kul alls.

I skolan har vi gått över till Etik nu, inte nå roligt alls men det måste göras tråkigt nog. Fast det handlar väl egentligen om att man ska tänka logiskt och utgå ifrån bra vård samt den enskilda patienten.

Ne nu ska jag hitta på någonting annat

1 kommentar:

  1. Du har förstått poängen med etiken Anna! Bara att smöra på om INDIVIDEN osv. Haha :D Härligt! Lycka till med pluggandet.. Själv håller jag på att DÖ av allt!

    SvaraRadera