onsdag 22 april 2009

Onsdag

Hade hoppning ïgår, gick väldigt bra faktiskt. Inte för att jag hoppade någe högt, blev väl 60 cm. Men Lotus var så tittigt o kastade sig så jag kände att jag inte ville nå högre plus att jag nästa åkte av oxå, det gjorde inte saken bättre. Men över hindren kom jag och det gick bra, behöver bara tänka på att sträcka på mig så kommer det gå bättre. Hade velat haft hoppning mer eftersom jag är så nervös när jag ska hoppa första hindret så jag glömmer hur man ska göra. Det var därför han stannade och jag höll på att åka av. Men det blir bättre o bättre.


sen ska jag nog träffa ruppän ett tag, sen måste jag verkligen plugga. Har tenta nästa fredag o det känns som jag inte kan en enda sak :S tur att det är en intressant kurs vi har iallafall.


Nu ska jag traska iväg till skolan o ha seminarium. Skönt att komma iväg o träffa lite folk igen:)

hujjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar