onsdag 15 april 2009

Onsdag

Har varit i skolan idag, skönt att komma ut ur lägenheten . Lätt att börja göra andra saker än att plugga. Har haft föreläsning om mikrobiologi, väldigt intressant cant wait until tomorrow när fortsättningen kommer. Men alla dessa ord rena grekiska, fast det är latin. Drygt med tanke på att man aldrig har hört dem förut. Jag menar kikhosta ska väl heta det o inte massa annat haha.

Fick tillbaka tentan idag, från förra kursen. Inte alla rätt men iallafall ett VG. tycker det är bra med tanke på att ja kommer kugga på nästa tenta, rena grekiska där med. Fast den inställningen ska man inte ha, men kommer bli tufft är bara 2v kvar tills den, ska rå plugga hela tiden.

Har hela helgen o nästa vecka på mig att bara sitt o läsa o se om föreläsningarna. Så jag borde hinna med allt.

Nu är det klart med sommarjobb iallafall, känns skönt att inte behöva oroa mig för det, iof så hade jag redan fått det innan skulle bara bestämma veckorna men nu är det klart. 27-32 ska man pinas med städning. Tur att de är lungt på lasarettet på sommrarna, lr det hoppas jag på. Så man inte behöva stressa runt som man har gjort på grand.
Måste säga att det är riktigt skönt att slippa grand, var mycket skitsnack o en chef som hatade än helt utan anledning, det är väl sånna som blir chefer. O sen trodde jag att jag var mer uppskattad där, med tanke på vad alla sa till mig, men det visade sig vara helt fel. Tycker inte om människor som lägger på en fasad emot vissa o sen när de har gått snacka massa skit. Ne tur är att man är borta därifrån. Hopppas det är några som fortfarande tycker om mig, men har ingen kontakt längre, tråkigt nog...

Ne nu ska ja vara lite mera positiv. Hade ridning igår fick älskligen Lotus. Gick väldigt bra med tanke på att jag var rädd första delen, haha nojjig som man är.

Nu ska ja laga mat med karln hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar