torsdag 3 juli 2014

Viktresan fortsätter..

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag men har varit mycket vid sidan om.
Har skött träningen, blivit 3-4 gånger i veckan (skönt). Me  mår inte bra i övrigt just nu, är hemma från jobbet.
Jag är en person son lätt tröstäter, det har blivit en del sånt så vikten är typ oförändrad. Men jag tänker inte gruva mig för det just nu,  nu focuserar jag på att må bra.

Nu är det snart bara 3 veckor kvar till semestern och Rom resan, ska bli skönt och komma iväg till värmen då den verkar utebli här i Sverige!

Nu ska jag försöka att få till minst en promenad per dag och sedan sedvanliga träningen samt kkosten. Det som är drygast är att jag har ätit kolhyderater och nu vill jag bara ha mer hela tiden. Men det är bara att ta en dag i taget och inte stressa upp mig för att det är en dålig dag, ska tänka bort alla måsten men ska vara kontrollerat :)

Denna veckans träning har varit
30 min CX, 55 min Zumba (cykling till och från träningen) samt idag bodycombat 55 min (var trött och fick håll i mitten så var inte 100% ig men nästan). Imorgon blir det nog Bodypump alt Core sedan ett pass på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar