måndag 24 juni 2013

Då har midsommar passerat förbi i rasande tempo!


Midsommarafton spenderades i M-berg med Eas släkt. Var väldigt trevligt, med grillning och kubbspel.

_________________________________________________________________


Midsommardagen hakade jag på ut och spelade frisbee golf med Ea och Danne, tog strax över 2 h att gå runt. Roligt med motionen då det är terrängbana (mycket backar) sen är jag urkass på det och kastade iväg alla discar in i skogen så jag fick springa efter dem hela tiden. Kvällen avslutade vi hos Jonas och även där trevligt sällskap, kubb och grillning. Kvällen avslutades tidigt då min mage fick för sig att börja krångla igen :(.
Söndagen var en riktig soffdag, vi tvättade och sedan åkte jag iväg och körde Bodypumppass på kvällen, hände inte så mycket mer!

_________________________________________________________________

Stockholmsresan i onsdag-torsdag var riktigt roligt. Camilla och jag åkte ned efter lunch på onsdagen, åkte vilse i Rinkeby (eller vi missade att svänga av så vi åkte runt därinne innan vi hittade rätt ) Hälsade på Eva på hennes jobb, sedan åkte vi till henne och bytte om innan vi begav oss till Gröna Lund.
Det blev bara Jenny, Camilla, Eva och jag men var riktigt roligt. Vi köpte 5-kamps biljett och jag sög rejält och kom på en säker 4de plats medan Jenny vann allting. Det ingick 2 st karusell åk, så vi valde Berg och dalbanan, jag är sjukt rädd för dem (HATAR höjden och första backen) Men det gick över förväntan och den var riktigt rolig, lite sugen på Sixs flag kanske när vi åker till USA!
Sedan valde vi någon snurrkarusell som var roligt med! Jag vann även på chokladhjulet, 2 kg choklad mums!


30 sec to march var riktigt bra, de kastade ut massa stora ballonger och uppblåsbara djur från scentaket. Jag hade inte hört så många låtar av dem så det var lite tråkigt och att Jared Leto inte var lika snygg live som på bild!
Torsdagen gick Camilla och jag runt i Solna centrum först, då hon skulle ha ett linne som inte fanns hemma. Sedan åkte vi ned till centrum och strosade runt där tills det var dags för lunch. Jenny, Jessica, Mattias hakade även på, vi gick till någon pasta restaurang på Östermalm som var supergod, tror aldrig jag har ätit en sån god pastarätt så dit blir det flera gånger! Sedan strosade vi runt lite till innan vi åkte tillbaka till Eva och inväntade att James skulle sluta jobbet så vi kunde åka hem.
Väl på hemresan var det kö hur länge som helst, tog ca 1,5 h till Uppsala och 4,5 h att komma hem (dock stannade vi och åt en stund men iallafall).

_____________________________________________________________________

Denna dag har än så länge bestått av konditionspass på gymmet, en tur på stan och inhandla det sista inför resan, fikapaus hos Danne och packat klart allt. Snart blir det middag sedan ska vi försöka sova någon timme innan kl ringer 1 i natt sedan bär det av emot Arlanda! Gud vad det kommer bli härligt, massa sol och värme och bara lata dagar i en hel vecka, det kan väl inte bli fel? :)
Längtar redan!!
Sedan när vi kommer hem, efter Göteborg, kommer jag försöka ordna till kosten igen, lätt att fuska nu under semestern. Boka ny tid för BIA mätning (mäter fettmassan, muskelmassan och vätskan i kroppen) den första mätningen var inte OK, för mycket fett och förhoppningsvis kommer det ha ändrats tills nästa :)

Ne nu måste jag sätta igång med den sista packningen så att jag kan slappa innan vi ska sova

Puss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar