söndag 13 januari 2013

Idag har varit en åka runt-överallt-dag, känns det som. Jag har hunnit tittat några avsnitt av Spartacus, blivit fast i den serien (kanske lite löjlig men iallafall, tidsfördriv). Sedan har jag, äls o D åkt runt. Vi har inhandlat en ny matta till gäst rummet, blommor till fönstret (äntligen!) och lite annat smått och gott. Eftersom att jag har beslutsångest delux så har vi åkt runt och letat krukor i 4-5 butiker innan jag nöjde mig men fint blev det, kort kommer. Sedan har jag suttit och spelat WoW, har saknat det spelet. De är inte så mycket men vi har ändå varit borta hela dagen, vi var även förbi J & R med Brucan biljetter.

Nu ska jag fortsätta spela lite medans karln tar sig ett bad, sedan blir de filmmys och Ben&Jerrys som avslut av denna härliga helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar