onsdag 18 januari 2012

Idag hade vi det sista momentet i skolan, muntlig redovisning av C-uppsatsen! Det har varit min mardröm sedan jag började utbildningen, lite konstigt men aja, jag var sjukt nervös men överlevde fast det var mycket folk som lyssnade! Jag är glad att jag slapp vara i en föreläsningssal.
Imorgon är de lite information om examensansöka, lunch med vårdfacket, genomgång av den skriftliga slutexaminationen och utvärdering av utbildningen. Så det är en riktigt tuff dag, haha.
På fredag ska jag till kyrkan sedan avslutas dagen med tre rätters middag med klassen,kommer bli hur kul som helst!
Sedan på lördag blir det smörgåstårta med släkten, jag orkade inte klämma in alltihop på fredagen så jag kör 2 dagars!
Sedan är det bara att längta till måndag, då börjar jag mitt nya jobb som sjuksköterska!! Helt sjukt att dessa 3 år har gått så fort, tyckte det var nyss vi började att läsa! Men nu är det snart slut på de roliga och dags att kavla upp ärmarna och vara en självständig sjuksköterska, nervöst men roligt! Det jag tycker skulle vara superroligt är och ha en egen student, de borde inte vara så svårt att få till, dock vill jag såklart ha lite mer erfarenheter innan jag tar emot en sådan, men målet får bli det :)

Nu väntar jag på att hämta Ea för att sedan bege mig till föräldrarna och äta middag och byta tillbaka bilen som varit på service!

O jag börjar bli lite arg på att jag inte kan koppla ihop mobilen och datorn, har massa bilder och filmer där som jag vill ha på datorn istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar