måndag 7 november 2011

Nu var det ett tag sen sedan jag skrev men då är de väl som de ska vara :)

I fredags firade jag o Ea 5 år tillsammans, snacka om att tiden går fort! Vi var ut o åt på Golden (han tjatar om Kina så länge så de var väl dags, plus att de är okej mat :) )
Vi var till Kupolen på lördagen för att titta på skor o tröja till han men nått tålamod har han inte så de vart bara en sak köpt till båda!

Fick reda på att Julia kom in på Polishögskolan så vi ska leta någon som kan ta Fidde under 2 år framöver, känns tungt o jobbigt för jag älskar verkligen den hästen och veta att jag inte kan rida henne något mer efter jul känns inte alls kul. Men jag kan inte riktigt ta henne heller, blir lite dyrt när jag inte har något jobb när jag blir klar :/ Men vill verkligen. De bästa är om hon blir kvar i Falun och jag kan fortsätta rida henne men ev så blir de ner till Småland som hon ska. Men hon kommer få de bra där! Får prata med Astrid o ta hand om Ballerina istället kanske.

De blir inte kul att inte ha någon annan häst att rida framöver, men kanske kan leta fram nått! O andra sidan kanske jag kommer jobba så mycket o inte ha tid med att rida någon mer gång än i Svärdsjö men de visar sig!

På lördags kväll åkte Ea till Hofors o Camilla kom förbi på filmkväll! Vart två filmer Bridesmaid och Bad teacher så de vart mycket skratt :)

Söndagen spenderade jag i soffa o CSI maraton hela dagen o när Ea kom hem fortsatte det haha, riktigt slödag!

Idag har jag haft ont i magen så jag hoppade att gå till Emmilie, istället har jag skrivit lite hemma pluggat till tentan och haft ont.! Snart ska jag till Svärdsjö på dressyrclinic så de ska bli intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar