söndag 31 januari 2010

100131

Har inte haft tid att skriva i helgen, har knappt varit hemma så här är det en lite updatering.
Igår var jag till stallet och tävlade, var bara en träningstävling, gick bra tycker jag. Fast jag fick två vägran. Men jag tog mig runt och överlevde så då är det bara positivt. Sen hade jag Elit istället för Tintin då han var halt. Men jag klagar inte tycker om Elit.

Därefter bar det av till Danholn för duschning o tillfixning innan pappa skjutasde mig till M-berg. Där hade grabbarna redan varit sendan 7 på morgonen och fiskat. Trodde de inte skulle vara så mycket folk men det var massor, riktigt roligt. Vi hängde väl där tills 20 eller vad nu kl var sen åkte vi o släppte av Jacke o sedan bar det av till Sigge o Sunden en stund, eller vi kom hem 04.30 men vi hade kul iallafall. O måste säga att det var riktigt skönt att vara nykter o vakna upp idag o inte ha ont i huvudet och bara vilja gå och dö :) Kommer nog bli flera gånger att jag är nykter på fest, kan ha lika roligt iallafall.

Idag var Camilla och jag ut o gick, skulle träffas kl 11 men jag råkde vakna 20 i och hinna klä på sig och äta frukost på den tiden var lite mycket men det gick.
Skulle egentligen ha ridit oxå men Julia tog det så ska jag åka dit på tis istället, kanske nån som vill följa med o hålla mig sälle?

Nu väntas en stund framför datorn innan det är dags att sova för att orka med att gå ut o gå, plugga, upp till skolan på seminarium och sedan ridning till kvällen.

Hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar