onsdag 27 januari 2010

100127

Dag 7
Dagen började med att jag var extremt seg upp ur sängen, inte ens förens halv 11 klev jag upp. Fick lite panik där men var skönt att få sova ut. Förmiddagen spenaderade jag med näsan i böckerna, i ett fösök att förstå alla dessa sjukdomar. Blir väldigt mycket pluggande, ska verkligen sitta en hel dag imorgon o bara läsa.
Runt 14 så bar det av till stan för att träffa Mia, mysigt att gå runt i affärer och bara prata, dock hade jag ont så det gick väldigt sakta att gå runt haha.

Efter det var jag upp o kollade om jag har fått nå resultat och det hade jag hela 3.9kg har försvunnit. Det trodde jag verkligen inte men tänk så fel man kan ha. Så peppad att forstätta en vecka till :)

Nu ska jag slappa lite o sen ta tag i pluggande lite till innan jag ska sova en skvätt, eller det är CSI efter 23 ikväll så det kanske jag ska se, får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar