tisdag 21 juli 2009

Vart tog sommaren vägen?

Usch snacka om att man är arg och irriterad! Blir så trött på allt skitsnack o sen att folk är trevliga fast de egentligen bara går bakom ryggen på en o snackar skit eller annat idiotiskt. Ne fattar inte varför jag fortfarande bryr mig, men det känns faktikst. Två människor som kan göra så mycket. Ne we against them! Tycker bara det är drygt för att nu förstår jag verkligen vad folket tycket om mig, undra om det var ens en som tyckte om mig på det stället? kanske det inte var. Tråkigt för jag tycker verkligen om de flesta. Men hade de brytt sig hade de väl aldrig slutat att höra av sig eller? Fast ja vet nog vems fel det är för hon tyckte aldrig om mig.

Idag var ja uppe relativt tidigt, men när ja väl kom upp visste ja inte vad jag skulle göra. Eller vad jag nu ska göra i 2,5 h innann jobbet. Någonting måste ja väl hitta på :)

Tur att det bara är snart mindre än 4a veckor kvar på jobbet, eller jag trivs där men ändå inte. Svårt att förklara. Kanske är för jag längtar så mycket till skolan igen, stötte in i Sara igår hann slänga några ord. Saknar verkligen alla ifrån klassen. Tråkigt att jag är så dålig på att hålla kontakten, ne fy på mig.

Ska ev på bio på fredag med Sigge o Sunden, mysigt. o sen på lördag blir de minigolf o party party me dem så nice :)

Nu ska ja ta o hitta på någonting att göra ses

Hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar