lördag 18 juli 2009

Sunny day

Igår var man o jobbade såklart, inte så roligt men man får pengar i slutet ändå :) Sedan hängde jag hemma, var astrött o planerade att mysa framför tvn o sova. Men så vart inte fallet Emma tittade förbi o sa hej, satt o tittade på Kjell (för er som itne sätt det sök på Kjell på youtube.com asbra är typ som mupparna) o lyssnade på musik sedan kom Andreas o Klubbski förbi trevligt värre. Men som sagt trött som en gnu stannade jag hemma när de andra drog på lokal men idag kanske:) För nu har jag sovit klart o är pigg som en lärka.
Mia ställde in träffen idag, ligger hemma o är sjuk o det är ingenting jag vill dra på mig. Fast de skulle vara skönt så slipper man jobba haha. Ne usch så ska man inte tänka är bara några veckor kvar sen börjar skolan :) Trodde aldrig jag skulle längta så mycket till skolan som jag gör, men det är så roligt o sen träffa alla klasskamrater igen. O praktiken även om jag har delade meningar inför den kommer det säkert bli asnice. För som sagt det är 5 veckor bara o 5 veckor i termin 5 annars behöver jag inte arbete med det igen, snacka om nice.
Har bestämt mig nästan till 100% på att det blir barnmorska tillslut men som sagt kanske 5% vill att de sak vara OP-sköterska. Riktigt svårt att bestämma mig, såg ett kejsarsnitt förra vecka, var väldigt intressant o jättesöt barn. Fast sen såg jag när de hade skurit upp hela bröstkorgen o det var oxå intressant, ne det blir ett svårt val. Fast jag har 5 terminer kvar innan jag behöver bestämma mig o sen ska ja arbete i ett år först innan jag ens kan söka in. Så det är ett tag kvar men bra om man vet slutet så går det andra fort.

Nu ska ja hämta lite tvätt, super kul att ha tvätt tid på en lördag men tvätten blir iallafall ren.

Hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar