torsdag 28 maj 2009

Torsdag

har inte varit online här inne på ett tag, som vanligt:)

Men det som har hänt är att jag klarade tentan som var på sista april:) känns väldigt skönt hade blivit lite stressigt att göra omtenta på den om ca 2 veckor med tanke på att nästa vecka har jag en till tenta.
Sedan har jag klarat en dugga, det var också skönt eftersom att vi inte hade någon tid att studerar till. Men det gick bra och jag hoppas att duggan imorgon kommer gå bra:)

Ihelgen ska jag vara i stallet hela lördagen, tävlingar ska bli riktigt roligt att se. Sedan blr de grillfest hos oss tror jag o ev en runda till seaside, men det märks om man tar sig dit lr inte som vanligt.

Ne nu ska jag ta o sova en skvätt innan man måste upp o studera till duggan imorgon.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar