tisdag 24 februari 2009

Tisdag

Har nyss kommit hem från skolan, haft redovisning om teoretikerna. Var nervös men tror jag fick med allt sen var det första gången så då får det väl gå lite sådär.

Igår var jag o tog spruta, var nervös är inte så förtjust i sprutor. Jättebra ssk jag kommer bli :) men det känndes knappt gjorde mer ont på kvällen när jag blev öm haha.

Har inte så mycket att skriva händer inte så mycket mer i livet än att plugga o spela WOW:)
just ja vi var o köpte en dator till så nu har vi äntligen en varsin så vi kan spela emot varandra o man behöve inte boka tid för att få sitta en stund:) får väl se om de kommer en bärbar senare kanske till hösten. Men just nu räcker det nog me de vi har.

Jag ska nog ringa till VC o boka tid har lite problem med kroppsvärmen, kanske dags att söka hjälp. För det kan inte vara normalt att frysa när det är 25-26 grader inomhus lr? o jag kan knappt vara i Danholn för det är så kallt o då är det bara 22 grader. Men det får bli ett senare projekt, hopppas på att värmen kommer istället;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar