måndag 9 februari 2009

Måndag

Nu tar jag en liten paus ifrån allt läsande, snacka om att man har mycket att läsa nuförtiden. Sitter med en bok som jag ska läsa 150 sidor i tror jag det var, en på 88 sider en annna med 5 kapitel, en bok på 300 sidor( fast den är med hela tiden så den läser jag lite som jag vill för den är svår;)) och två små på 21 respektive 46 sidor:) drygt att man ska kunna allt om en månad när vi har tentan men det kommer säkert gå bra får sitta o läsa dem 500 ggr om så sitter det nog:)

I helgen så var jag hos ruppän, i fredags, satt o snacka massa skit o allt. var inte upplagd för krogen så jag gjorde som vanligt och gick hem. Men jag skulle ändå upp o köra bli på lördagen så jag ville inte dricka alltför mycket. Sen på lördagen så var jag först till M-berg där Pia fyllde år(egentligen nu på torsdag) o det serverades smörgåstårta och jag kan säga att pias är den godaste jag har ätit någonsin:) måste besälla en när jag fyller år. Sedan drog jag vidare till Danholn där pappsen fyllde år:) där topg jag efterrätten eftersom jag var så mätt från tårtan ;). Sen drog jag in till stan o var sugen på party party. Drog till emelie för hon hade jue shiva hos sig, så vi satt där o snackade massa skit riktigt mysigt :) men sen var det ingen som ville gå på krogen så jag fick vakert lunka mig hemåt för jag vill inte dra på krogen själv. Men det gick jue det med för karln kom hem o sov hos mig:). Han har varit hos klubban o haft wow-lan hela helgen. fattar inte att man orkar spela så länge.

Idag så ska jag bara sitta o läsa min litterartur och imorgon ska jag ge mig på min uppgift. Den verkar rolig det ända är att jag inte har koll vad ett referensprotokoll är. Men det vet säkert Emelie;) ska ta o fråga henne.

Ne nu måste jag återgå till läsandet ev ta lite frukost så man har massor av energi :) o väcka karln vilket jag har försökt med sedan halv 9 när jag gick upp. Helt otroligt!

Höjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar