fredag 26 september 2008

Fredag

Jaha så var det fredag igen. mysigt värre. även fast man jobbar så är det alltid trevligt med helger. Idag blir det lungt eftersom jag ska upp o jobba imorgon, inte så många timmar men iallafall vill jag inte vara bakfull. tycker det inte är så roligt att jobba då.
men imorgon blir det fest iallafall, var till bolaget idag o inhandlade :D får se vart det blir någonstans, antingen här hemma med tjejerna eller så ska jag till andra friends. Det visar sig hur det blir imorgon. ska iallafall börja hemma med drinkar :D

På söndag fyller karlns brosa år så vi ska dit och säga hej på eftermiddagen får se hur pigg man är :D sen kanske en titt till mamma o pappa. Får så vad vi hinner med.

Have a nice weekend



Am I the star beneath the stairs?
Am I a ghost upon the stage?
Am I your anything?

torsdag 7 augusti 2008

Första bloggen-Tråkig dag

Idag var det inte en så trevlig dag på många sätt. För det första blev det inget arbete på frukosten, trodde att jag skulle få den men jag passade tydligen inte där. Får världens sämsta ursäkter därifrån. Men man får väl ta det som en man som man säger. Fick höra lite andra saker också som jag inte alls tycket stämma hade en helt annan uppfattning men tydligen så var det inte så. Tack så mycket för det!
Nu vet ja inte riktigt vad jag ska göra i höst har så många funderingar men kommer väl inte till något beslut förens det är försent som vanligt!

Älsklingen och Mia kom förbi på jobbet idag det var trevligt lättade upp stämningen efter de dystra nyheterna. Sen drog vi ner på stan där det blev inhandlat en klänning, en topp och ett par byxor kändes bra att köpa lite nytt till garderoben det var välbehövligt.

Imorgon ska man försöka hitta på någonting fint till min syster som fyller år fast hon får sin riktiga present nästa helg när hela släkten är med fast jag vet inte riktigt vad jag ska köpa men jag kommer säkert på någonting mamma och jag ska till borlänge nästa vecka där finns det massor av saker.

Nu ska man vara lite social med karln min